Блог
Как да направим бизнеса си разпознаваем? (Пълно ръководство)
Целта на всеки бизнес е да има клиенти. За целта необходимо, но недостатъчно условие е да знаят, че съществувате. За да дойдат клиентите при Вас, е първо трябва да разберат какво предлагате, с какво може да сте им от полза, какви са качествата на продуктите/услугите Ви. И да, да спечелите доверието им. Съгласете се, че колкото и да е гениална бизнес идеята Ви, колкото и
20 основни SEO принцина
Оптимизацията за търсещите машини или SEO (Search Engine Optimization) e усилие, в което всеки, който има уеб страница си струва да инвестира, за да направи сайта си по-привлекателен за търсачките. Причината е проста: ако не сте откриваеми от търсачките, то просто целите ви усилия за направата и поддържането на сайта ви ще останат напразни. Именно търсачките са вашият безценен помощник, за да популяризирате бизнеса или блога си
Как да определим таргет аудитория?
Независимо дали вече имате работещ бизнес или тепърва вдъхвате живот на своята бизнес идея, сме сигурни, че искате да продавате колкото може повече, колкото може – по-бързо. За целта обаче е необходимо първо внимателно да определите своята целева аудитория – т.е. на кого най-резултатно ще продавате, кои са Вашите потенциални клиенти. Нека предварително направим следната уговорка: отговор „Всички” не се приема. Няма как продуктът или
Каква е ролята на A/B тестовете при Фейсбук рекламите?
Социалната мрежа Фейсбук се превърнала в нарицателно за своите около 2.5 млрд. потребители. За маркетолозите обаче Фейсбук е не просто платформа за развлечение, а работно ежедневие, и най-вече неизменна част от стратегическото планиране. Не е тайна за никого, че на пръв поглед безплатната за потребителите мрежа всъщност трупа космически печалби от реклами. Бизнесите се състезават един с друг, за да достигнат до потребителите й. И
Как да привлечем Милениум поколението като клиенти
Милениум поколението обхваща хората родени между 1981 и 1996 г. Те са образовани, информирани, отворени към технологиите, във възраст, която позволява стабилни доходи и наличието на ясна посока в живота. Това е поколението, което има своя оформен стил, поколението, което вече е приело консуматорското поведение като начин на живот. Поколението, което живее в два свята – реалния и виртуалния. Днес по-голямата част от милениалите са